یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

در برخی بازداشتگاه ها، زنان و کودکان بازداشتی مورد اهانت، شکنجه و دشنام قرار گرفته اند، تنها و تنها به این جرم که شیعه هستند و در مواردی نیز زنان بازداشتی مجبور به کشف حجاب خود شده اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
در واکنش به شاهین نجفی خواننده هتاک صورت گرفت
تقاضا‌های بسیار برای تغییر نام شاهین به اسامی ائمه (ع) در استان مرکزی
خبرگزاری فارس: تقاضا‌های بسیار برای تغییر نام شاهین به اسامی ائمه (ع) در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: تعدادی از هموطنانی که نام خود و یا فرزندشان شاهین بوده، با توجه به آهنگ توهین‌آمیز شاهین نجفی به امام هادی(ع)، تقاضای تغییر نام شاهین و انتخاب نام‌های ائمه اطهار(ع) را کرده‌اند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 12 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

وی پس از حضرت علی علیه السلام، از اولین افرادی بود که دعوت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم را پذیرفت و به دین مبین اسلام گروید. او در اولین نماز جماعتی که در تاریخ اسلام به امامت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم برگزار شد، حضور داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات
بسم اللّه الرّحمن الرّحيم

السّلام عليك يا اباعبداللّه و على الأرواح الّتى حلّت بفنائك عليك منّى سلام اللّه ابداً ما بقيت و بقىَ اللّيل و النّهار و لا جعَلهُ الله آخر العهد منّى لزيارتك السّلام على الحسين و على علىّ‏بن الحسين و على اولاد الحسين و على اصحاب الحسين[1].



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

ایسنا: مديركل پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سازمان بهزيستي كشور گفت: شيوع هرزه‌گردي در اينترنت بالاست و حتي مشاهده مي‌شود، افرادي كه براي انجام كارهاي ديگري به اينترنت مراجعه مي‌كنند، سري هم به سايت‌هاي مستهجن مي‌زنند كه اين موضوع آمار بازديد از اين سايت‌ها را فوق‌العاده افزايش داده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 11 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

يك نويسنده وهابی سعودی با انتشار مقاله‌ای در روزنامه «المدينه» عربستان، درخواست پيروان اهل بيت(علیهم السلام) مبنی بر بازسازی قبرستان بقيع را به باد انتقاد گرفت و افزود مسئولان قضايی عربستانی بايد آن‌‌ها را محاكمه و به سزای اعمال خود برسانند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

از تبليغات قرآنی چه خبر؟ صدا و سيما و رسانه‌ها را نمی‌گویم. از تبلیغات شهری چه خبر؟ آیا شما هم در شهر و دیارتان با تبلیغات فراوان قرآنی روبرو هستید؟



ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/9/14/114902_538.jpg

این مفتی وهابی در اظهارات سخیف خود مدعی شد که عزاداری برای امام حسین و اهل بیت علیهم السلام، مخالف شرع الهی و رفتار کسانی است که بر اساس جاهلیت رفتار می کردند!...



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 به گزارش مشرق به نقل از ۲۴، کلیساهای دانمارک ازدواج همجنسگرایان را ثبت می کنند. بر اساس لایحه ای که دولت دانمارک ارائه کرده است همجنس​گرایان قادر خواهند بود ازدواج با همجنس خود را در کلیسا به ثبت برسانند.

دانمارک ۲۲ سال قبل ثبت ازدواج دو همجنس را قانونی کرد اما تا کنون ثبت ازدواج در کلیسا امکان پذیر نبوده است.

نظرسنجی​ها نشان می دهد اکثریت مردم دانمارک طرفدار این طرح هستند.




تاریخ: 6 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

 چند وقت پیش رمانی با عنوان "زندگی در پیش رو" نوشته رومن گاری با محتوایی بسیار تعجب برانگیز و همچنین و طراحی جلد پر معنا که به چاپ یازدهم آن رسیده را خواندم و بارها مجوز داشتن این کتاب و همچنین حضور آن در کتاب فروشی های میدان انقلاب را چک کردم اما خواب نبودم واقعا این کتاب برای یازدهمین بار...



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 12303
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1